İÇ MİMARLIK (İngilizce)

Kazanılan Derece: Lisans , Yeterlilik Çerçeveleri ile İlişkisi: TYÇ-TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey ,ISCED (2011): 6. Düzey, QF-EHEA: 1. Düzey

Programın Eğitim Amaçları

  • İç Mimarlık Bölümü’nün hedefi, eğitimde, ulusal ve uluslararası ölçütlere eşdeğer, kuram ve uygulama alanında yetkin, disiplinlerarası işbirliği kurabilen, çağın dinamiklerine uyabilen, etik değerler taşıyan iç mimarlar yetişmesini sağlamaktır. İç Mimarlık Bölümü, sağlıklı ve sürdürülebilir bir gelecek için vizyon geliştirmeyi olduğu kadar, yaratıcı ve eleştirel düşünceyi teşvik etmeyi, tasarım sürecinin genel düzenini tanıtmayı, verilen bilginin karmaşık iç mekân sistemlerine uygulanmasına ilişkin altyapıyı öğrencilere vermeyi amaçlar.

İÇ MİMARLIK (İngilizce)

Kazanılan Derece: Lisans , Yeterlilik Çerçeveleri ile İlişkisi: TYÇ-TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey ,ISCED (2011): 6. Düzey, QF-EHEA: 1. Düzey

Programın Eğitim Hedefleri

  • İç Mimarlık Bölümü, mekân tasarlama eylemini insan odaklı gerçekleştirebilen, çevresel analizler ile kullanıcıların fiziksel ihtiyaçlarını belirleyebilen, katılımcı tasarım süreçleri ile mekânları kullanıcıların psikolojik ve duygusal ihtiyaçları çerçevesinde tasarlayabilen, tasarımlarını güncel kuramlar çerçevesinde kritik sorgulama ile kavramsallaştırabilen, tasarladığı mekânların gerçekleştirilmesi sırasında gerekli olan bilgi ve teknik donanımı uluslararası profesyonel standartlarda edinmiş, bağımsız tasarlama ve çalışma güvenine sahip, aynı zamanda hem kendi disiplini hem de diğer disiplinlerden profesyonellerle çalışırken iyi bir takım oyuncusu olma uyumu gösterebilen, mesleki sorumluluk ve etik kuralların bilincinde içmimarlar yetiştirmeyi hedeflemektedir.