MATEMATİK (İngilizce)

Kazanılan Derece: Lisans , Yeterlilik Çerçeveleri ile İlişkisi: TYÇ-TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey ,ISCED (2011): 6. Düzey, QF-EHEA: 1. Düzey

Programın Eğitim Amaçları

  • Temel matematiksel bilgi altyapısının kazandırılması: Limit, türev, integral hesap, mantık, lineer cebir, ayrık matematik gibi matematik eğitimine giriş niteliğindeki temel derslerin öğretilmesi.
  • Matematiğin temel araştırma alanlarında uzmanlaşma: Analiz, cebir, diferansiyel denklemler ve diferansiyel geometri gibi alt disiplinlerde derinlemesine bilgi ve beceri kazandırılması.
  • Bireysel akademik gelişimin desteklenmesi: Danışmanlık desteği ve zengin seçmeli ders portföyü aracılığıyla öğrencilerin kendi akademik kimliklerini geliştirmeleri ve geleceğe yönelik planlarını oluşturmalarının teşvik edilmesi.
  • Etik ve sosyal farkındalığın güçlendirilmesi: Öğrencilerin mesleki ve sosyal etik bilincini geliştirmeleri, farklı disiplinlerle iş birliği yapabilme ve sorumluluk alma becerilerinin desteklenmesi.
  • İletişim ve teknoloji becerilerinin geliştirilmesi: Etkili iletişim kurabilen, bilgiye ulaşma ve bilgi teknolojilerini etkin kullanabilen bireyler yetiştirilmesi.
  • Yaşam boyu öğrenme bilincinin kazandırılması: Öğrencilerin lisans eğitimi süresince edindikleri bilgi ve becerileri sürekli gelişim ve öğrenme sürecine dönüştürmelerinin desteklenmesi.

MATEMATİK (İngilizce)

Kazanılan Derece: Lisans , Yeterlilik Çerçeveleri ile İlişkisi: TYÇ-TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey ,ISCED (2011): 6. Düzey, QF-EHEA: 1. Düzey

Programın Eğitim Hedefleri

  • Hedefimiz; analitik düşünebilen, yeniliklere açık, disiplinler arası çalışmalarda etkin, bilimsel ve teknolojik gelişmelere katkı sağlayan, etik değerlere sahip matematikçiler yetiştirmektir.