| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 1 | Reklam, pazarlama ve bütünleşik pazarlama iletişimi alanına ilişkin temel kavram ve modeller konusunda bilgi sahibi olmak. | | | | | | | | | |
| 2 | Sosyal bilimler ve sanat disiplinlerine özgü konularda akademik, kültürel, sanatsal ve teknik bilgi sahibi olarak reklamcılık alanını farklı açılardan değerlendirir. | | | | | | | | | |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 1 | Araştırma yöntem ve tekniklerine dair edindiği bilgiyi, reklamcılık alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının değerlendirilerek ilgili kişilere paylaşılması aşamalarında kullanır.
| | | | | | | | | |
| 2 | Reklamcılık alanında hedef kitlelere uygun medya planlaması yapar. | | | | | | | | | |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 1 | Reklamcılık alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir. | | | | | | | | | |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 1 | Reklamcılıkla ilgili evrensel değerlere, yasal düzenlemelere, etik ilkelere ve kalite standartlarına dair edindiği bilgiye uygun hareket etmeye özen gösterir.
| | | | | | | | | |
| 2 | Alanında faaliyet gösteren kurum, dernek ve meslek örgütleriyle diyalog kurarak sorunlar ile ilgili çözümler önerir. | | | | | | | | | |
| 3 | Yaşam boyu öğrenme bilinciyle toplumsal gelişmeleri, duyarlılıkları, tüketici davranışlarındaki değişimleri ve reklamcılıkla ilgili yenilikleri takip ederek oluşturduğu reklam içeriği ile ilişkilendirir. | | | | | | | | | |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 1 | Pazar bölümlendirmesine dair bilgi sahibi olarak hedef kitleye ve iletişim ortamlarının farklı özelliklerine uygun reklam içeriği oluşturur ve etkili bir şekilde sunabilir. | | | | | | | | | |
| 2 | Geleneksel ve yeni medyada yürütülen reklam kampanya süreçlerine dair edindiği bilgiyi, bağımsız ya da ekip üyesi olarak, süreçler dahilinde planlar ve yönetir.
| | | | | | | | | |
| 3 | Reklamcılıkla ilgili medya stratejisini oluşturur ve uygular. | | | | | | | | | |
| İlişki Yüzdesi | | | | | | | | | |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |