| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
|
| 1 | Sanat eserlerini araştırma, inceleme ve değerlendirme becerisini kazanır. | | | |
| 2 | Sanat eserlerini eleştirel düşünebilme becerisine sahiptir. | | | |
| 3 | Sanatsal alanda kendini ifade eder. | | | |
| 4 | Araştırma, gözlemleme, yorumlama ve değerlendirme becerisini kazanır. | | | |
| 5 | Sanatsal alanda mesleki özgüvenle birlikte, sosyal, kültürel ve toplumsal sorunları yine toplumla paylaşabilme
becerisine sahip olur. | | | |
| 6 | Doğanın, düzeni, bilgisi ve işleyişini estetik bir bakışla görme ve algılama becerisine sahip olur. | | | |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
|
| 1 | Özgün sanat eserleri üretme ve disiplinlerarası çalışabilme becerisi kazanır. | | | |
| 2 | Sanatsal malzemeleri ve teknikleri tanımlama ve uygulama becerisini kazanır. | | | |
| 3 | Sanatsal alanda gerekli olan teknikleri ve yenilikleri kullanabilme becerisini kazanır. | | | |
| 4 | Yaratıcılığı, görselliğe aktarabilme becerisini kazanır. | | | |
| 5 | Bir içeriği ya da kavramı sanat yapıtına dönüştürürken en uygun araçları seçebilme ve gereken teknik yeterliliği
gösterebilme becerisini kazanır. | | | |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
|
| 1 | Çağın yeniliklerine ve değişimine sanatsal açıdan bakabilme becerisi kazanır. | | | |
| İlişki Yüzdesi | | | |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |