| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Erken çocukluk eğitimi alanındaki temel teorik ve uygulamalı bilgileri edinerek, bu bilgileri çocukların gelişimine uygun şekilde kullanır. | 5 | 5 | 100.00 |
| 2 | Çocukların bilişsel, duygusal, sosyal ve motor gelişim süreçlerini anlayarak, uygun öğrenme ortamları tasarlar ve bireysel farklılıkları gözetir. | 5 | 5 | 100.00 |
| 3 | Ulusal ve uluslararası erken çocukluk eğitim programlarını analiz eder, geliştirir ve uygulama süreçlerini etkili bir şekilde yönetir. | 5 | 5 | 100.00 |
| 4 | Çocukların olumlu davranışlarını destekleyen sınıf yönetimi stratejilerini uygular ve kapsayıcı bir öğrenme ortamı oluşturur. | 5 | 5 | 100.00 |
| 5 | Eğitimde dijital araçları ve yenilikçi öğretim tekniklerini etkili bir şekilde kullanarak öğrenme sürecini destekler. | 5 | 5 | 100.00 |
| 6 | Ailelerle ve topluluklarla etkili bir iş birliği kurarak çocukların eğitimi ve gelişimini destekleyen projeler geliştirir ve uygular. | 5 | 5 | 100.00 |
| 7 | Farklı gelişimsel özelliklere sahip çocuklara yönelik kapsayıcı eğitim stratejileri geliştirerek, bireyselleştirilmiş öğrenme planları yapar. | 5 | 5 | 100.00 |
| 8 | Erken çocukluk eğitimi alanında kanıta dayalı uygulamalar geliştirmek için araştırma yapar, verileri analiz eder ve eleştirel düşünme becerilerini kullanır. | 5 | 5 | 100.00 |
| 9 | Mesleki etik ilkeler doğrultusunda hareket eder, çocuk haklarını gözeterek eğitim süreçlerini şekillendirir. | 5 | 5 | 100.00 |
| 10 | Kendi mesleki gelişimini sürekli olarak güncelleyerek, yaşam boyu öğrenme anlayışını benimser ve alanındaki yenilikleri takip eder. | 5 | 5 | 100.00 |
| İlişki Yüzdesi | 100.00 | 100.00 | 100.00 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |