| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | • Farklı alanlardaki kuram, yöntem ve uygulamaları ilgili alana adapte edebilme becerisi kazanma.
| | | |
| 2 | • Cumhuriyet tarihi ile ilgili veri toplama, literatür inceleme ve analiz yapma becerisini kazanma. | | | |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | • Uzmanlık alanları ile ilgili olarak ulusal ve uluslararası çevrelerle iletişim kurabilme becerisi kazanma | | | |
| 2 | • Bilimsel araştırma sürecine ilişkin yöntem bilgi ve becerisine sahip olma. | | | |
| 3 | • Cumhuriyet tarihi ile ilgili veri toplama, literatür inceleme ve analiz yapma becerisini kazanma | | | |
| 4 | • Bilimsel çalışmalarında kuramsal, yöntemsel ve uygulama bağlamında en az bir alanda katkı sağlama becerisini kazanma. | | | |
| 5 | • Eleştirel bir değerlendirme ve sentez yapma yeterliliği kazanma | | | |
| 6 | • Tez konusu ile ilgili yeterli düzeyde araştırma yapmış olmak | | | |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | • Cumhuriyet tarihi ile ilgili veri toplama, literatür inceleme ve analiz yapma becerisini kazanma. | | | |
| 2 | • Akademik hayatın gerektirdiği düzeyde davranış ve etik duyarlılığa sahip olma. | | | |
| Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | • Mustafa Kemal’in fikir ve ideallerinin tam ve doğru anlaşılması | | | |
| 2 | • Disiplinler arası çalışabilme becerisine sahip olmak ve farklı alanlardaki kuram, yöntem ve uygulamaları ilgili alana adapte edebilme becerisi kazanma. | | | |
| 3 | • Yeniliklere ve yeni fikirlere açık olma ve yeni fikirler üretebilme becerisi kazanma. | | | |
| 4 | • Bilimsel araştırma sürecine ilişkin yöntem bilgi ve becerisine sahip olma | | | |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | • Yeniliklere ve yeni fikirlere açık olma ve yeni fikirler üretebilme becerisi kazanma | | | |
| 2 | • Uzmanlık alanları ile ilgili olarak ulusal ve uluslararası çevrelerle iletişim kurabilme becerisi kazanma. | | | |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | • Eleştirel bir değerlendirme ve sentez yapma yeterliliği kazanma. | | | |
| 2 | • Bilimsel araştırma sürecine ilişkin yöntem bilgi ve becerisine sahip olma | | | |
| 3 | • Bilimsel çalışmalarında kuramsal, yöntemsel ve uygulama bağlamında en az bir alanda katkı sağlama becerisini kazanma.
| | | |
| İlişki Yüzdesi | | | |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |