İÇ MİMARLIK (İngilizce)

Kazanılan Derece: Lisans , Yeterlilik Çerçeveleri ile İlişkisi: TYÇ-TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey ,ISCED (2011): 6. Düzey, QF-EHEA: 1. Düzey

#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
11
1Tasarım uygulamalarını tarihsel ve sanatsal süreç içinde değerlendirebilme, geçmiş ile bugün ve gelecek ilişkisini kurabilme becerisi
2Meslek pratiğine yönelik standartlar, düzenlemeler, yönetmelikler, etik değerler ve hukuk kurallarını bilme ve uygulama becerisi
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
11
1İç mimarlık disiplini kapsamında çağdaş ve özgün tasarımlar geliştirebilmek amacıyla sanatsal ve teknik bilgileri uygulama becerisi
2Fiziksel çevre ile insan arasındaki etkileşimi anlama becerisi
3Tasarım sürecinde iki ve üç boyutlu düşünebilme ve ifade edebilme becerisi
4Mekân ve donatım elemanları tasarlama sürecinde farklı ölçeklere hakim olabilme ve detay çözebilme becerisi
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Disiplinlerarası uygulamalara ve takım çalışmasına yatkın olma becerisi
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Tasarım pratiğine yönelik gelişmeleri izleme ve yaşam boyu öğrenme bilinci geliştirme becerisi
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
11
1Çağdaş iç mimarlık uygulamaları için gerekli teknikleri ve teknolojileri kullanabilme becerisi
2Görsel, sözel ve yazınsal alanda etkili iletişim kurabilme ve fikirlerini ifade edebilme becerisi
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef%
11
1Sanat ve tasarım alanında analitik araştırma, eleştirel yaklaşım geliştirme ve problem çözme becerisi
2Sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda evrensel ve yerel düzeyde koruma ve yeniden işlevlendirme yaklaşımları geliştirebilme becerisi
İlişki Yüzdesi
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef
11
1Tasarım uygulamalarını tarihsel ve sanatsal süreç içinde değerlendirebilme, geçmiş ile bugün ve gelecek ilişkisini kurabilme becerisi
2Meslek pratiğine yönelik standartlar, düzenlemeler, yönetmelikler, etik değerler ve hukuk kurallarını bilme ve uygulama becerisi
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef
11
1İç mimarlık disiplini kapsamında çağdaş ve özgün tasarımlar geliştirebilmek amacıyla sanatsal ve teknik bilgileri uygulama becerisi
2Fiziksel çevre ile insan arasındaki etkileşimi anlama becerisi
3Tasarım sürecinde iki ve üç boyutlu düşünebilme ve ifade edebilme becerisi
4Mekân ve donatım elemanları tasarlama sürecinde farklı ölçeklere hakim olabilme ve detay çözebilme becerisi
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef
11
1Disiplinlerarası uygulamalara ve takım çalışmasına yatkın olma becerisi
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef
11
1Tasarım pratiğine yönelik gelişmeleri izleme ve yaşam boyu öğrenme bilinci geliştirme becerisi
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef
11
1Çağdaş iç mimarlık uygulamaları için gerekli teknikleri ve teknolojileri kullanabilme becerisi
2Görsel, sözel ve yazınsal alanda etkili iletişim kurabilme ve fikirlerini ifade edebilme becerisi
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef
11
1Sanat ve tasarım alanında analitik araştırma, eleştirel yaklaşım geliştirme ve problem çözme becerisi
2Sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda evrensel ve yerel düzeyde koruma ve yeniden işlevlendirme yaklaşımları geliştirebilme becerisi
*Katkı Düzeyi
0-Yok
1-Çok Az
2-Az
3-Orta
4-Yüksek
5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
11
1Tasarım uygulamalarını tarihsel ve sanatsal süreç içinde değerlendirebilme, geçmiş ile bugün ve gelecek ilişkisini kurabilme becerisiOO
2Meslek pratiğine yönelik standartlar, düzenlemeler, yönetmelikler, etik değerler ve hukuk kurallarını bilme ve uygulama becerisiOO
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
11
1İç mimarlık disiplini kapsamında çağdaş ve özgün tasarımlar geliştirebilmek amacıyla sanatsal ve teknik bilgileri uygulama becerisiOO
2Fiziksel çevre ile insan arasındaki etkileşimi anlama becerisiOO
3Tasarım sürecinde iki ve üç boyutlu düşünebilme ve ifade edebilme becerisiOO
4Mekân ve donatım elemanları tasarlama sürecinde farklı ölçeklere hakim olabilme ve detay çözebilme becerisi OO
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Disiplinlerarası uygulamalara ve takım çalışmasına yatkın olma becerisiOO
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Tasarım pratiğine yönelik gelişmeleri izleme ve yaşam boyu öğrenme bilinci geliştirme becerisiOO
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
11
1Çağdaş iç mimarlık uygulamaları için gerekli teknikleri ve teknolojileri kullanabilme becerisiOO
2Görsel, sözel ve yazınsal alanda etkili iletişim kurabilme ve fikirlerini ifade edebilme becerisiOO
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef%
11
1Sanat ve tasarım alanında analitik araştırma, eleştirel yaklaşım geliştirme ve problem çözme becerisi OO
2Sürdürülebilirlik ilkeleri doğrultusunda evrensel ve yerel düzeyde koruma ve yeniden işlevlendirme yaklaşımları geliştirebilme becerisiOO
İlişki Yüzdesi
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, X-Var