MATEMATİK (İngilizce)

Kazanılan Derece: Lisans , Yeterlilik Çerçeveleri ile İlişkisi: TYÇ-TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey ,ISCED (2011): 6. Düzey, QF-EHEA: 1. Düzey

#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
1234561
1Matematiğin araştırma alanları hakkında temel bir bilgi birikimine ulaşır.050000528.57
2Matematiğin araştırma alanları arasında ilişkiler kurabilir ve yorumlar.050550557.14
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1234561
1Matematiğin araştırma alanları (analiz, cebir, diferansiyel denklem ve geometri) için altyapı niteliğindeki limit, türev, integral, mantık, lineer cebir ve ayrık matematik konularında hesap yapabilme becerisine sahiptir. 500000425.71
2Matematik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahiptir.550500557.14
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
1234561
1Mesleki etik ve sorumluluk bilincindedir.000500322.86
2İlgi duyduğu alanlarda kendini geliştirir. 005555468.57
3Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir.005050440.00
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
1234561
1Etkin iletişim kurma becerisine sahiptir. 005050440.00
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef%
1234561
1Bilişim teknolojilerini tanıma, bunlardan uygun araçları seçme ve kullanma becerisine sahiptir.005550557.14
İlişki Yüzdesi22.2233.3344.4455.5655.5611.1186.6744.13
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef
1234561
1Matematiğin araştırma alanları hakkında temel bir bilgi birikimine ulaşır.YOKÇYYOKYOKYOKYOKÇY
2Matematiğin araştırma alanları arasında ilişkiler kurabilir ve yorumlar.YOKÇYYOKÇYÇYYOKÇY
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef
1234561
1Matematiğin araştırma alanları (analiz, cebir, diferansiyel denklem ve geometri) için altyapı niteliğindeki limit, türev, integral, mantık, lineer cebir ve ayrık matematik konularında hesap yapabilme becerisine sahiptir. ÇYYOKYOKYOKYOKYOKY
2Matematik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahiptir.ÇYÇYYOKÇYYOKYOKÇY
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef
1234561
1Mesleki etik ve sorumluluk bilincindedir.YOKYOKYOKÇYYOKYOKO
2İlgi duyduğu alanlarda kendini geliştirir. YOKYOKÇYÇYÇYÇYY
3Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir.YOKYOKÇYYOKÇYYOKY
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef
1234561
1Etkin iletişim kurma becerisine sahiptir. YOKYOKÇYYOKÇYYOKY
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef
1234561
1Bilişim teknolojilerini tanıma, bunlardan uygun araçları seçme ve kullanma becerisine sahiptir.YOKYOKÇYÇYÇYYOKÇY
*Katkı Düzeyi
0-Yok765448
1-Çok Az
2-Az
3-Orta1
4-Yüksek4
5-Çok Yüksek2345514
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
1234561
1Matematiğin araştırma alanları hakkında temel bir bilgi birikimine ulaşır.OXOOOOX28.57
2Matematiğin araştırma alanları arasında ilişkiler kurabilir ve yorumlar.OXOXXOX57.14
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1234561
1Matematiğin araştırma alanları (analiz, cebir, diferansiyel denklem ve geometri) için altyapı niteliğindeki limit, türev, integral, mantık, lineer cebir ve ayrık matematik konularında hesap yapabilme becerisine sahiptir. XOOOOOX28.57
2Matematik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahiptir.XXOXOOX57.14
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
1234561
1Mesleki etik ve sorumluluk bilincindedir.OOOXOOX28.57
2İlgi duyduğu alanlarda kendini geliştirir. OOXXXXX71.43
3Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir.OOXOXOX42.86
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
1234561
1Etkin iletişim kurma becerisine sahiptir. OOXOXOX42.86
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef%
1234561
1Bilişim teknolojilerini tanıma, bunlardan uygun araçları seçme ve kullanma becerisine sahiptir.OOXXXOX57.14
İlişki Yüzdesi22.2233.3344.4455.5655.5611.11100.0046.03
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, X-Var