| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 |
| 1 | Matematiğin araştırma alanları hakkında temel bir bilgi birikimine ulaşır. | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 28.57 |
| 2 | Matematiğin araştırma alanları arasında ilişkiler kurabilir ve yorumlar. | 0 | 5 | 0 | 5 | 5 | 0 | 5 | 57.14 |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 |
| 1 | Matematiğin araştırma alanları (analiz, cebir, diferansiyel denklem ve geometri) için altyapı niteliğindeki limit, türev, integral, mantık, lineer cebir ve ayrık matematik konularında hesap yapabilme becerisine sahiptir. | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 25.71 |
| 2 | Matematik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisine sahiptir. | 5 | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 | 57.14 |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 |
| 1 | Mesleki etik ve sorumluluk bilincindedir. | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 3 | 22.86 |
| 2 | İlgi duyduğu alanlarda kendini geliştirir. | 0 | 0 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 68.57 |
| 3 | Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir. | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 4 | 40.00 |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 |
| 1 | Etkin iletişim kurma becerisine sahiptir. | 0 | 0 | 5 | 0 | 5 | 0 | 4 | 40.00 |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 |
| 1 | Bilişim teknolojilerini tanıma, bunlardan uygun araçları seçme ve kullanma becerisine sahiptir. | 0 | 0 | 5 | 5 | 5 | 0 | 5 | 57.14 |
| İlişki Yüzdesi | 22.22 | 33.33 | 44.44 | 55.56 | 55.56 | 11.11 | 86.67 | 44.13 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |