| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
| 1 | Besin olarak kullanılan kimyasal yapıları ve insan beslenmesinin farklı koşullarda nasıl gerçekleştiğini derinlemesine bilir, bunun için uygun kaynakları kullanır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 2 | Beslenme bilimlerinde araştırma yapabilme yeterliliklerini kullanır. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 3 | Gebelik ve emziklilik dönemlerine özgü beslenme gereksinimlerini bilir, bireysel ve toplumsal farklı koşullarda bu bilgileri analitik bir tutumla değerlendirerek gerekli eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 4 | Yetişkinlik döneminde tıbbi beslenme tedavisini gerektiren sağlık sorunlarını bilir ve bu süreçlerde uygulanması gereken eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 5 | Toplumsal beslenme sorunlarına yönelik çözümler üretir ve buna yönelik plan ve politikaların geliştirmesine katkı sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 6 | Yaşadığı çevrenin beslenme durumunu saptayarak, gerektiğinde iyileştirmeyi amaçlayan etkinliklerin düzenlenmesini sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 7 | Mesleğindeki ve ilgili teknolojilerdeki gelişmeleri takip ederek kendini ve yaratıcılığını geliştirir, gerekli durumlarda inisiyatif kullanabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 8 | Toplu beslenme yapılan kurumlarda verilen hizmetin insan sağlığı üzerindeki önemini bilir ve üretim süreçlerinde toplam kalite yönetimini uygular. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
| 1 | Beslenme bilimlerinde araştırma yapabilme yeterliliklerini kullanır. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 2 | Çocuk ve ergen dönemine özgü beslenme gereksinimlerini bilir, bireysel ve toplumsal farklı koşullarda bu bilgileri analitik bir tutumla değerlendirerek gerekli eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 3 | Beslenme ve diyet danışmanlığı çerçevesinde meslek etiğini ve yasal düzenlemeleri uygular. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 4 | Gebelik ve emziklilik dönemlerine özgü beslenme gereksinimlerini bilir, bireysel ve toplumsal farklı koşullarda bu bilgileri analitik bir tutumla değerlendirerek gerekli eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 5 | Yetişkinlik döneminde tıbbi beslenme tedavisini gerektiren sağlık sorunlarını bilir ve bu süreçlerde uygulanması gereken eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 6 | Toplumsal beslenme sorunlarına yönelik çözümler üretir ve buna yönelik plan ve politikaların geliştirmesine katkı sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 7 | Meslek içi ve meslekler arası iletişim kurabilir ve multi-disipliner çalışmalarda en uygun ve güncel teknikleri alanına uygulayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 8 | Yaşadığı çevrenin beslenme durumunu saptayarak, gerektiğinde iyileştirmeyi amaçlayan etkinliklerin düzenlenmesini sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 9 | Mesleğindeki ve ilgili teknolojilerdeki gelişmeleri takip ederek kendini ve yaratıcılığını geliştirir, gerekli durumlarda inisiyatif kullanabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
| 1 | Beslenme bilimlerinde araştırma yapabilme yeterliliklerini kullanır. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 2 | Çocuk ve ergen dönemine özgü beslenme gereksinimlerini bilir, bireysel ve toplumsal farklı koşullarda bu bilgileri analitik bir tutumla değerlendirerek gerekli eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 3 | Toplumsal beslenme sorunlarına yönelik çözümler üretir ve buna yönelik plan ve politikaların geliştirmesine katkı sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 4 | Meslek içi ve meslekler arası iletişim kurabilir ve multi-disipliner çalışmalarda en uygun ve güncel teknikleri alanına uygulayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 5 | Yaşadığı çevrenin beslenme durumunu saptayarak, gerektiğinde iyileştirmeyi amaçlayan etkinliklerin düzenlenmesini sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
| 1 | Besin olarak kullanılan kimyasal yapıları ve insan beslenmesinin farklı koşullarda nasıl gerçekleştiğini derinlemesine bilir, bunun için uygun kaynakları kullanır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 2 | Beslenme bilimlerinde araştırma yapabilme yeterliliklerini kullanır. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 3 | Çocuk ve ergen dönemine özgü beslenme gereksinimlerini bilir, bireysel ve toplumsal farklı koşullarda bu bilgileri analitik bir tutumla değerlendirerek gerekli eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 4 | Gebelik ve emziklilik dönemlerine özgü beslenme gereksinimlerini bilir, bireysel ve toplumsal farklı koşullarda bu bilgileri analitik bir tutumla değerlendirerek gerekli eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 5 | Yetişkinlik döneminde tıbbi beslenme tedavisini gerektiren sağlık sorunlarını bilir ve bu süreçlerde uygulanması gereken eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 6 | Toplumsal beslenme sorunlarına yönelik çözümler üretir ve buna yönelik plan ve politikaların geliştirmesine katkı sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 7 | Meslek içi ve meslekler arası iletişim kurabilir ve multi-disipliner çalışmalarda en uygun ve güncel teknikleri alanına uygulayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 8 | Yaşadığı çevrenin beslenme durumunu saptayarak, gerektiğinde iyileştirmeyi amaçlayan etkinliklerin düzenlenmesini sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 9 | Mesleğindeki ve ilgili teknolojilerdeki gelişmeleri takip ederek kendini ve yaratıcılığını geliştirir, gerekli durumlarda inisiyatif kullanabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 10 | Toplu beslenme yapılan kurumlarda verilen hizmetin insan sağlığı üzerindeki önemini bilir ve üretim süreçlerinde toplam kalite yönetimini uygular. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
| 1 | Beslenme bilimlerinde araştırma yapabilme yeterliliklerini kullanır. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 2 | Çocuk ve ergen dönemine özgü beslenme gereksinimlerini bilir, bireysel ve toplumsal farklı koşullarda bu bilgileri analitik bir tutumla değerlendirerek gerekli eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 3 | Beslenme ve diyet danışmanlığı çerçevesinde meslek etiğini ve yasal düzenlemeleri uygular. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 4 | Toplumsal beslenme sorunlarına yönelik çözümler üretir ve buna yönelik plan ve politikaların geliştirmesine katkı sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 5 | Meslek içi ve meslekler arası iletişim kurabilir ve multi-disipliner çalışmalarda en uygun ve güncel teknikleri alanına uygulayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 6 | Yaşadığı çevrenin beslenme durumunu saptayarak, gerektiğinde iyileştirmeyi amaçlayan etkinliklerin düzenlenmesini sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 7 | Mesleğindeki ve ilgili teknolojilerdeki gelişmeleri takip ederek kendini ve yaratıcılığını geliştirir, gerekli durumlarda inisiyatif kullanabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
| 1 | Beslenme bilimlerinde araştırma yapabilme yeterliliklerini kullanır. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 2 | Çocuk ve ergen dönemine özgü beslenme gereksinimlerini bilir, bireysel ve toplumsal farklı koşullarda bu bilgileri analitik bir tutumla değerlendirerek gerekli eylemi gerçekleştirir. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 3 | Beslenme ve diyet danışmanlığı çerçevesinde meslek etiğini ve yasal düzenlemeleri uygular. | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 80.00 |
| 4 | Yetişkinlik döneminde tıbbi beslenme tedavisini gerektiren sağlık sorunlarını bilir ve bu süreçlerde uygulanması gereken eylemi gerçekleştirir.
| 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 5 | Toplumsal beslenme sorunlarına yönelik çözümler üretir ve buna yönelik plan ve politikaların geliştirmesine katkı sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 6 | Meslek içi ve meslekler arası iletişim kurabilir ve multi-disipliner çalışmalarda en uygun ve güncel teknikleri alanına uygulayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 7 | Yaşadığı çevrenin beslenme durumunu saptayarak, gerektiğinde iyileştirmeyi amaçlayan etkinliklerin düzenlenmesini sağlar. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| 8 | Mesleğindeki ve ilgili teknolojilerdeki gelişmeleri takip ederek kendini ve yaratıcılığını geliştirir, gerekli durumlarda inisiyatif kullanabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 100.00 |
| 9 | Toplu beslenme yapılan kurumlarda verilen hizmetin insan sağlığı üzerindeki önemini bilir ve üretim süreçlerinde toplam kalite yönetimini uygular. | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 60.00 |
| İlişki Yüzdesi | 100.00 | 81.25 | 43.75 | 43.75 | 100.00 | 73.75 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |