TARİH (İngilizce)

Kazanılan Derece: Lisans , Yeterlilik Çerçeveleri ile İlişkisi: TYÇ-TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey ,ISCED (2011): 6. Düzey, QF-EHEA: 1. Düzey

#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
11
1Öğrencilerin akademik alanda çalışma yapmak için gerekli olan kuramsal ve uygulamalı bilgilerle donatılması ve bunları kullanabilme becerisi.55100.00
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
11
1Öğrencilerin başarılı bir Tarih eğitimi için gerekli olan analitik düşünme, eleştirel bakış, disiplinler arası çalışabilme, olaylar arasında ilişki kurma, çok yönlü düşünme, yorumlama ve sonuç çıkarma becerilerine sahip olmaları.4590.00
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1İngilizceyi yazılı ve sözlü olarak sunum yapmak üzere, kaynak dillerini ise veri toplamak için etkin bir şekilde kullanabilme becerisine sahip olmak.3360.00
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Tarih eğitimini güncel olanla ve yerel, bölgesel ve küresel sorunlarla ilişkilendirebilme becerisine sahip olmak.3360.00
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
11
1Çağdaş teknolojinin donanım ve araçlarını kullanabilme becerisi.4590.00
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef%
11
1Yazılı ve sözlü etkin iletişim kurma, takım çalışması yapabilme ve özgün fikirler üretebilme becerilerine sahip olmak.55100.00
İlişki Yüzdesi80.0086.6783.33
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef
11
1Öğrencilerin akademik alanda çalışma yapmak için gerekli olan kuramsal ve uygulamalı bilgilerle donatılması ve bunları kullanabilme becerisi.ÇYÇY
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef
11
1Öğrencilerin başarılı bir Tarih eğitimi için gerekli olan analitik düşünme, eleştirel bakış, disiplinler arası çalışabilme, olaylar arasında ilişki kurma, çok yönlü düşünme, yorumlama ve sonuç çıkarma becerilerine sahip olmaları.YÇY
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef
11
1İngilizceyi yazılı ve sözlü olarak sunum yapmak üzere, kaynak dillerini ise veri toplamak için etkin bir şekilde kullanabilme becerisine sahip olmak.OO
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef
11
1Tarih eğitimini güncel olanla ve yerel, bölgesel ve küresel sorunlarla ilişkilendirebilme becerisine sahip olmak.OO
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef
11
1Çağdaş teknolojinin donanım ve araçlarını kullanabilme becerisi.YÇY
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef
11
1Yazılı ve sözlü etkin iletişim kurma, takım çalışması yapabilme ve özgün fikirler üretebilme becerilerine sahip olmak.ÇYÇY
*Katkı Düzeyi
0-Yok
1-Çok Az
2-Az
3-Orta22
4-Yüksek2
5-Çok Yüksek24
#Program Öğrenme Çıktıları
Bilgi
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi AmaçHedef%
11
1Öğrencilerin akademik alanda çalışma yapmak için gerekli olan kuramsal ve uygulamalı bilgilerle donatılması ve bunları kullanabilme becerisi.XX100.00
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
11
1Öğrencilerin başarılı bir Tarih eğitimi için gerekli olan analitik düşünme, eleştirel bakış, disiplinler arası çalışabilme, olaylar arasında ilişki kurma, çok yönlü düşünme, yorumlama ve sonuç çıkarma becerilerine sahip olmaları.XX100.00
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1İngilizceyi yazılı ve sözlü olarak sunum yapmak üzere, kaynak dillerini ise veri toplamak için etkin bir şekilde kullanabilme becerisine sahip olmak.XX100.00
Öğrenme YetkinliğiAmaçHedef%
11
1Tarih eğitimini güncel olanla ve yerel, bölgesel ve küresel sorunlarla ilişkilendirebilme becerisine sahip olmak.XX100.00
İletişim ve Sosyal YetkinlikAmaçHedef%
11
1Çağdaş teknolojinin donanım ve araçlarını kullanabilme becerisi.XX100.00
Alana Özgü YetkinlikAmaçHedef%
11
1Yazılı ve sözlü etkin iletişim kurma, takım çalışması yapabilme ve özgün fikirler üretebilme becerilerine sahip olmak.XX100.00
İlişki Yüzdesi100.00100.00100.00
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, X-Var