| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Öğrencilerin akademik alanda çalışma yapmak için gerekli olan kuramsal ve uygulamalı bilgilerle donatılması ve bunları kullanabilme becerisi. | 5 | 5 | 100.00 |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Öğrencilerin başarılı bir Tarih eğitimi için gerekli olan analitik düşünme, eleştirel bakış, disiplinler arası çalışabilme, olaylar arasında ilişki kurma, çok yönlü düşünme, yorumlama ve sonuç çıkarma becerilerine sahip olmaları. | 4 | 5 | 90.00 |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | İngilizceyi yazılı ve sözlü olarak sunum yapmak üzere, kaynak dillerini ise veri toplamak için etkin bir şekilde kullanabilme becerisine sahip olmak. | 3 | 3 | 60.00 |
| Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Tarih eğitimini güncel olanla ve yerel, bölgesel ve küresel sorunlarla ilişkilendirebilme becerisine sahip olmak. | 3 | 3 | 60.00 |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Çağdaş teknolojinin donanım ve araçlarını kullanabilme becerisi. | 4 | 5 | 90.00 |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Yazılı ve sözlü etkin iletişim kurma, takım çalışması yapabilme ve özgün fikirler üretebilme becerilerine sahip olmak. | 5 | 5 | 100.00 |
| İlişki Yüzdesi | 80.00 | 86.67 | 83.33 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |