| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 1 |
| 1 | İlköğretim matematik öğretim programlarında yer alan konu ve kavramların tarihsel, kültürel ve bilimsel gelişimi hakkında bilgi sahibidir. | 5 | 1 | 5 | 4 | 75.00 |
| 2 | Matematik ve geometrideki temel kavram ve konuları diğer disiplinlere ve gerçek hayattaki durumlara uygular. | 5 | 3 | 4 | 5 | 85.00 |
| 3 | Matematiksel süreçleri (problem çözme, ispat yapma, vb.) verilen durumlar üzerinde doğru bir şekilde uygular. | 5 | 1 | 5 | 5 | 80.00 |
| 4 | İlköğretim matematik öğretim programının vizyon, felsefe ve kuramsal dayanaklarını bilir ve bunlara uygun olarak matematik öğretim sürecini planlar. | 5 | 4 | 5 | 5 | 95.00 |
| 5 | Öğrencilerin yaş, sınıf seviyesi, bireysel farklılıklar ve hazırbulunuşluk durumlarına uygun öğretim yöntem ve tekniklerini matematik derslerinde uygular. | 5 | 4 | 4 | 5 | 90.00 |
| 6 | Öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerinin gelişimine ve değerlendirilmesine yönelik uygun yöntem ve materyalleri belirler ve uygular. | 5 | 4 | 4 | 5 | 90.00 |
| 7 | Matematik öğretiminde uygun kaynak, materyal ve teknolojileri uygular ve geliştirir. | 5 | 4 | 5 | 5 | 95.00 |
| 8 | Matematik öğrenim sürecini, öğrencilerin gelişimini ve başarısını izler ve uygun ölçme araçları kullanarak değerlendirir. | 5 | 4 | 5 | 5 | 95.00 |
| 9 | Matematik eğitimi alanındaki gelişmeleri takip ederek mesleki bilgilerini geliştirir. | 5 | 3 | 5 | 4 | 85.00 |
| 10 | Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak matematik eğitimi alanının gelişimine katkıda bulunur. | 3 | 3 | 5 | 4 | 75.00 |
| İlişki Yüzdesi | 96.00 | 62.00 | 94.00 | 94.00 | 86.50 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |