İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (İngilizce)

Kazanılan Derece: Lisans , Yeterlilik Çerçeveleri ile İlişkisi: TYÇ-TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey ,ISCED (2011): 6. Düzey, QF-EHEA: 1. Düzey

#Program Öğrenme Çıktıları
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1231
1İlköğretim matematik öğretim programlarında yer alan konu ve kavramların tarihsel, kültürel ve bilimsel gelişimi hakkında bilgi sahibidir. 515475.00
2Matematik ve geometrideki temel kavram ve konuları diğer disiplinlere ve gerçek hayattaki durumlara uygular.534585.00
3Matematiksel süreçleri (problem çözme, ispat yapma, vb.) verilen durumlar üzerinde doğru bir şekilde uygular.515580.00
4İlköğretim matematik öğretim programının vizyon, felsefe ve kuramsal dayanaklarını bilir ve bunlara uygun olarak matematik öğretim sürecini planlar.545595.00
5Öğrencilerin yaş, sınıf seviyesi, bireysel farklılıklar ve hazırbulunuşluk durumlarına uygun öğretim yöntem ve tekniklerini matematik derslerinde uygular. 544590.00
6Öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerinin gelişimine ve değerlendirilmesine yönelik uygun yöntem ve materyalleri belirler ve uygular.544590.00
7Matematik öğretiminde uygun kaynak, materyal ve teknolojileri uygular ve geliştirir.545595.00
8Matematik öğrenim sürecini, öğrencilerin gelişimini ve başarısını izler ve uygun ölçme araçları kullanarak değerlendirir. 545595.00
9Matematik eğitimi alanındaki gelişmeleri takip ederek mesleki bilgilerini geliştirir.535485.00
10Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak matematik eğitimi alanının gelişimine katkıda bulunur.335475.00
İlişki Yüzdesi96.0062.0094.0094.0086.50
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek
#Program Öğrenme Çıktıları
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef
1231
1İlköğretim matematik öğretim programlarında yer alan konu ve kavramların tarihsel, kültürel ve bilimsel gelişimi hakkında bilgi sahibidir. ÇYÇAÇYY
2Matematik ve geometrideki temel kavram ve konuları diğer disiplinlere ve gerçek hayattaki durumlara uygular.ÇYOYÇY
3Matematiksel süreçleri (problem çözme, ispat yapma, vb.) verilen durumlar üzerinde doğru bir şekilde uygular.ÇYÇAÇYÇY
4İlköğretim matematik öğretim programının vizyon, felsefe ve kuramsal dayanaklarını bilir ve bunlara uygun olarak matematik öğretim sürecini planlar.ÇYYÇYÇY
5Öğrencilerin yaş, sınıf seviyesi, bireysel farklılıklar ve hazırbulunuşluk durumlarına uygun öğretim yöntem ve tekniklerini matematik derslerinde uygular. ÇYYYÇY
6Öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerinin gelişimine ve değerlendirilmesine yönelik uygun yöntem ve materyalleri belirler ve uygular.ÇYYYÇY
7Matematik öğretiminde uygun kaynak, materyal ve teknolojileri uygular ve geliştirir.ÇYYÇYÇY
8Matematik öğrenim sürecini, öğrencilerin gelişimini ve başarısını izler ve uygun ölçme araçları kullanarak değerlendirir. ÇYYÇYÇY
9Matematik eğitimi alanındaki gelişmeleri takip ederek mesleki bilgilerini geliştirir.ÇYOÇYY
10Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak matematik eğitimi alanının gelişimine katkıda bulunur.OOÇYY
*Katkı Düzeyi
0-Yok
1-Çok Az2
2-Az
3-Orta13
4-Yüksek533
5-Çok Yüksek977
#Program Öğrenme Çıktıları
Beceri
Bilişsel ve/veya uygulama becerileriAmaçHedef%
1231
1İlköğretim matematik öğretim programlarında yer alan konu ve kavramların tarihsel, kültürel ve bilimsel gelişimi hakkında bilgi sahibidir. XXXX100.00
2Matematik ve geometrideki temel kavram ve konuları diğer disiplinlere ve gerçek hayattaki durumlara uygular.XXXX100.00
3Matematiksel süreçleri (problem çözme, ispat yapma, vb.) verilen durumlar üzerinde doğru bir şekilde uygular.XXXX100.00
4İlköğretim matematik öğretim programının vizyon, felsefe ve kuramsal dayanaklarını bilir ve bunlara uygun olarak matematik öğretim sürecini planlar.XXXX100.00
5Öğrencilerin yaş, sınıf seviyesi, bireysel farklılıklar ve hazırbulunuşluk durumlarına uygun öğretim yöntem ve tekniklerini matematik derslerinde uygular. XXXX100.00
6Öğrencilerin matematiksel düşünme becerilerinin gelişimine ve değerlendirilmesine yönelik uygun yöntem ve materyalleri belirler ve uygular.XXXX100.00
7Matematik öğretiminde uygun kaynak, materyal ve teknolojileri uygular ve geliştirir.XXXX100.00
8Matematik öğrenim sürecini, öğrencilerin gelişimini ve başarısını izler ve uygun ölçme araçları kullanarak değerlendirir. XXXX100.00
9Matematik eğitimi alanındaki gelişmeleri takip ederek mesleki bilgilerini geliştirir.XXXX100.00
10Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak matematik eğitimi alanının gelişimine katkıda bulunur.XXXX100.00
İlişki Yüzdesi100.00100.00100.00100.00100.00
*Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, X-Var