| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 1 |
| 1 | Yaşam boyu öğrenme kavramını benimseyerek, sürekli profesyonel gelişimini sağlayacak
planlamayı yapabilme ve uygulayabilme ile mesleki açıdan sürekli bir gelişim sağlayabilme, | 4 | 5 | 90.00 |
| 2 | Hasta güvenliği ve klinik risk yönetimi dikkate alarak, muayenehane de ekip çalışmasını
planlama ve yönetme | 4 | 5 | 90.00 |
| 3 | Tıp etiği kurallarını, tüm hastaları için uygulayabilme ve etik problemlerin çözümünde, etik
karar verme ilkelerini kullanabilme | 5 | 5 | 100.00 |
| 4 | Diş hekimliği ekibi ve hastalarıyla etkili bir iletişim sağlama, | 5 | 5 | 100.00 |
| 5 | Hasta bilgilerinin gizliliğine özen gösterme ve hasta kayıtlarını eksiksiz tutma ve koruma | 5 | 5 | 100.00 |
| 6 | Ağız diş hastalıklarının, tanısı için gerekli anamnez, muayene ve yardımcı tanı yöntemlerini
kullanabilme ve hastanın genel sağlık sorunu ile diş hekimliği tedavilerinin planlanması
arasındaki ilişkiyi yorumlayabilme, | 4 | 5 | 90.00 |
| 7 | Tüm diş hekimliği uygulamalarında, sağlığın korunması ve geliştirilmesini esas alarak
gerekli tüm koruyucu uygulamaları kapsayan bir planlama yapabilme, | 5 | 5 | 100.00 |
| 8 | Bir hasta için alternatif tedavi planları tasarlayabilme ve hastaya bu planların avantaj ve
dezavantajları hakkında bilgi vererek hasta ile birlikte tedavi planına karar verebilme, | 4 | 5 | 90.00 |
| 9 | Temel tıp bilimlerini, klinik bilimlerle entegre edebilme ve bu bilgileri hasta ile ilgili tüm
işlemlerde kullanabilme | 5 | 5 | 100.00 |
| 10 | Hastanın ağız sağlığı risklerini dikkate alarak tedavi planı yapabilme, hekimlik sınırlarını
aşan vakalarda uzmanına sevk etme | 5 | 5 | 100.00 |
| 11 | Hasta ile ilgili birinci basamak sağlık hizmetlerini maksimum psikomotor beceriyle ve
kanıta dayalı diş hekimliği esaslı olarak yerine getirebilme. | 5 | 5 | 100.00 |
| 12 | Çocuk hastalarda, zihinsel gelişim aşamalarını dikkate alarak iletişim kurabilme ve
davranış yönetimini sağlayabilme, | 5 | 5 | 100.00 |
| 13 | Gruplara yönelik toplum esaslı koruyucu programları planlayabilme uygulayabilme ve
değerlendirebilme. | 5 | 4 | 90.00 |
| 14 | Ulusal ağız diş sağlığı sistemi ile ilgili reorganizasyon ulusal sağlık politikası alanlarında
gerekli önerilerde bulunabilme. | 5 | 4 | 90.00 |
| 15 | Uluslararası düzeyde, yayınları izleme, yayınları kritik değerlendirme açısından
inceleyebilme, araştırma sonuçlarını ve kanıta dayalı diş hekimliğini çalışmalarında
uygulayabilme. | 5 | 5 | 100.00 |
| İlişki Yüzdesi | 94.67 | 97.33 | 96.00 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |