| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 1 | Eczacılık alanında ulusal ve uluslararası güncel, kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. | 2 | 5 | 5 | 4 | 0 | | 64.00 |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 1 | Sosyal sorumluluk projelerinde görev alarak bilgi ve becerilerini toplum yararına kullanır. | 1 | 2 | 5 | 3 | 5 | | 64.00 |
| 2 | Alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanırken kalite yönetim sistemlerinin gereğini yerine getirir. | 2 | 5 | 4 | 5 | 1 | | 68.00 |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 1 | Mesleği ile ilgili problemleri tanımlar, verileri toplar, doğruluğu ve güvenilirliğini değerlendirir, kanıta dayalı çözüm önerileri geliştirir, sağlık mesleği mensupları ile paylaşır, diğer kişilere gerekli açıklamaları yapar. | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | | 88.00 |
| 2 | Kariyer farkındalığı yüksek, özgüvenli, ekip çalışmasına yatkın, lider ruhlu, girişimci, üretken ve mali kaynakları yönetebilen bir eczacı olarak görev yapar. | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | | 80.00 |
| Öğrenme Yetkinliği | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 1 | Bilgilerini, çağın ve toplumun gereksinimleri doğrultusunda meslek içi eğitim ve etkinliklere katılarak geliştirir, çalışma arkadaşlarının mesleki gelişimlerinde rol alır ve yaşam boyu öğrenme ilkesini benimser. | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | | 84.00 |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 1 | Bilgiyi ve iletişim teknolojilerini kullanarak sağlık alanında görev yapanlar başta olmak üzere ilgili tüm meslek gruplarıyla ve toplumun her kesimi ile kültürel ve etik değerlere uygun olarak doğru ve etkili iletişim kurar. | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | | 76.00 |
| Alana Özgü Yetkinlik | Amaç | Hedef | % |
|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| 1 | Toplum sağlığını ilgilendiren konularda mesleki hukuk ve etik kuralları gözetir. | 5 | 1 | 5 | 4 | 1 | | 64.00 |
| 2 | Farmasötik bakım prensibini merkeze alarak hasta odaklı yaklaşımıyla kolay ulaşılan bir sağlık danışmanı olarak görev yapar ve toplumun sürekli bilgilendirilmesinde etkin rol oynar. | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | | 36.00 |
| 3 | İlaç, kozmetik ürün ve tıbbi cihazla ilgili çok-disiplinli/ disiplinlerarası araştırma ve geliştirme projeleri önerir, yönetir ve sonuçlarını paylaşır. | 3 | 5 | 3 | 3 | 4 | | 72.00 |
| İlişki Yüzdesi | 68.00 | 70.00 | 88.00 | 68.00 | 54.00 | | 69.60 |
| *Katkı Düzeyi (0 - 5) : 0-Yok, 1-Çok Az, 2-Az, 3-Orta, 4-Yüksek, 5-Çok Yüksek |