| Bilgi |
| Kuramsal ve/veya olgusal bilgi | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Mesleği ile ilgili temel, güncel ve uygulamalı bilgilere sahip olur. | - Ders
- Ödev
- Laboratuar
- Alan Çalışması
- Proje Hazırlama
| - Ödev Değerlendirme
- Ara Sınav
- Kısa Sınav
- Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
- Bilgisayar Destekli Sunum
|
| 2 | İş sağlığı ve güvenliği, çevre bilinci ve kalite süreçleri hakkında bilgi sahibi olur. |
| Beceri |
| Bilişsel ve/veya uygulama becerileri | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Mesleği için güncel gelişmeleri ve uygulamaları takip eder, etkin şekilde kullanır. | - Ders
- Ödev
- Laboratuar
- Alan Çalışması
- Proje Hazırlama
| - Ödev Değerlendirme
- Ara Sınav
- Kısa Sınav
- Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
- Bilgisayar Destekli Sunum
|
| 2 | Mesleği ile ilgili bilişim teknolojilerini (yazılım, program, animasyon vb.) etkin kullanır. |
| 3 | Mesleki problemleri ve konuları bağımsız olarak analitik ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme ve çözüm önerisini sunabilme becerisine sahiptir. |
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yolu ile etkin biçimde sunabilir, anlaşılır biçimde ifade eder | - Ders
- Ödev
- Laboratuar
- Alan Çalışması
- Proje Hazırlama
| - Ödev Değerlendirme
- Ara Sınav
- Kısa Sınav
- Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
- Bilgisayar Destekli Sunum
|
| 2 | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alır. |
| 3 | Kariyer yönetimi ve yaşam boyu öğrenme konularında farkındalığa sahiptir |
| 4 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahiptir. |
| 5 | Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri takip eder ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
| Öğrenme Yetkinliği | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Ağ yapıları, protokoller ve iletişim prensiplerini açıklar ve uygular
Ağ hata ayıklama, sorun giderme ve güvenliğini sağlar | - Ders
- Ödev
- Laboratuar
- Alan Çalışması
- Proje Hazırlama
| - Ödev Değerlendirme
- Ara Sınav
- Kısa Sınav
- Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
- Bilgisayar Destekli Sunum
|
| 2 | Ağ cihazlarının temel programlamasını yapar.
Bilgisayar ağlarına ilişkin kavramları bilerek, bilgisayarlar arası iletişim, organizasyon ve veri aktarım yöntemlerini kullanma becerisine sahip olur |
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahiptir. | - Ders
- Ödev
- Laboratuar
- Alan Çalışması
- Proje Hazırlama
| - Ödev Değerlendirme
- Ara Sınav
- Kısa Sınav
- Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
- Bilgisayar Destekli Sunum
|
| 2 | Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri takip eder ve meslektaşları ile iletişim kurar. |
| Alana Özgü Yetkinlik | Öğrenme-Öğretme Yöntemi | Ölçme-Değerlendirme Yöntemi |
|---|
| 1 | Alanı ile ilgili matematiksel hesaplamaları yapar. | - Ders
- Ödev
- Laboratuar
- Alan Çalışması
- Proje Hazırlama
| - Ödev Değerlendirme
- Ara Sınav
- Kısa Sınav
- Final Sınavı
- Proje Değerlendirme
- Bilgisayar Destekli Sunum
|
| 2 | Bilişim ve internet teknolojileri kavramları ile internet bağlantı yöntemlerini bilir, web tabanlı programlar geliştirebilir, web sitesi tasarımı yapabilir. |
| 3 | İnternet ve Ağ teknolojileri ile ilgili uygulamalar için gerekli olan programlama dillerini, yeni yöntemleri ve bilişim teknolojilerini belirleme ve etkin kullanabilme becerisini kazanır. |
| 4 | Bilgisayar Programcılığı alanında problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, algoritma çıkarma, modelleme ve çözme becerisine sahip olur. |