1. Sınıf Güz Dönemi |
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Türü | T+P | Kredi | Akts |
FZY602 | İLERİ KALP-DOLAŞIM SİSTEMİ FİZYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
FZY601 | HÜCRESEL VE MOLEKÜLER FİZYOLOJİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
SBE706 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN YÖNTEMLERİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
Seçmeli (Serbest) Ders Grubu - 1 | Seçmeli (Serbest) - 1 | - | 3.0 | 8.0 |
Toplam AKTS | - | 12 | 32 |
|
1. Sınıf Bahar Dönemi |
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Türü | T+P | Kredi | Akts |
FZY604 | İLERİ SOLUNUM SİSTEMİ FİZYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
FZY603 | İLERİ KAN FİZYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
Seçmeli (Serbest) Ders Grubu - 2 | Seçmeli (Serbest) - 1 | - | 3.0 | 8.0 |
Seçmeli (Serbest) Ders Grubu - 3 | Seçmeli (Serbest) - 1 | - | 3.0 | 8.0 |
Toplam AKTS | - | 12 | 32 |
|
2. Sınıf Güz Dönemi |
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Türü | T+P | Kredi | Akts |
FZY606 | İLERİ ENDOKRİN SİSTEM FİZYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
FZY605 | İLERİ SİNİR SİSTEMİ FİZYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
Seçmeli (Serbest) Ders Grubu - 4 | Seçmeli (Serbest) - 1 | - | 3.0 | 8.0 |
Toplam AKTS | - | 9 | 24 |
|
2. Sınıf Bahar Dönemi |
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Türü | T+P | Kredi | Akts |
FZY690 | SEMİNER | Zorunlu | 0 + 0 | 0.00 | 8.00 |
FZY607 | İLERİ GASTRO-İNTESTİNAL SİSTEM FİZYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
FZY608 | İLERİ BOŞALTIM SİSTEMİ FİZYOLOJİSİ | Zorunlu | 2 + 2 | 3.00 | 8.00 |
Seçmeli (Serbest) Ders Grubu - 5 | Seçmeli (Serbest) - 1 | - | 3.0 | 8.0 |
Toplam AKTS | - | 9 | 32 |
|
3. Sınıf Güz Dönemi |
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Türü | T+P | Kredi | Akts |
FZY699 | TEZ | Zorunlu | 0 + 0 | 0.00 | 120.00 |
Toplam AKTS | - | 0 | 120 |
|
3. Sınıf Bahar Dönemi |
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Türü | T+P | Kredi | Akts |
Toplam AKTS | - | 0 | 0 |
|
4. Sınıf Güz Dönemi |
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Türü | T+P | Kredi | Akts |
Toplam AKTS | - | 0 | 0 |
|
4. Sınıf Bahar Dönemi |
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Türü | T+P | Kredi | Akts |
Toplam AKTS | - | 0 | 0 |
|